Συνεταιρισμός
Αυτοί είναι οι οργανισμοί-εταίροι του έργου, υπεύθυνοι για την ανάπτυξη των διαφορετικών αποτελεσμάτων και η ομάδα εκκίνησης για την Ευρωπαϊκή μας Πρωτοβουλία:

CEIP LA SANTA CRUZ
βρίσκεται 73 χιλιόμετρα από τη Μούρθια, την πρωτεύουσα της Αυτόνομης Κοινότητας μας στη Νοτιοανατολική Ισπανία. Έχουμε 600 μαθητές από 3 έως 12 ετών. Έχουμε 4 διαφορετικά σχολικά κτίρια όπου απλώνονται οι μαθητές του Νηπιαγωγείου και του Δημοτικού. Το σχολείο μας βρίσκεται στο κέντρο της πόλης μας. Υπάρχει υψηλό επίπεδο ανεργίας μεταξύ των γονέων των μαθητών μας λόγω της οικονομικής και οικονομικής κατάστασης στην Ισπανία.
Υπάρχει μεγάλος αριθμός μεταναστών κυρίως από τη Νότια Αμερική και αυξανόμενος αριθμός οικογενειών από την Ανατολική Ευρώπη. Είμαστε ένα σχολείο με ευρωπαϊκή κλίση, θέλουμε οι μαθητές μας να αισθάνονται ευρωπαίοι πολίτες. Επίσης, αυτή τη στιγμή έχουμε 48 μαθητές με ειδικές ανάγκες που είναι ενταγμένοι σε κανονικές τάξεις. Οι περισσότεροι από αυτούς διαγιγνώσκονται με αναπτυξιακή δυσλεξία ή ΤΕΑ
Το σχολείο μας έχει 60 υπαλλήλους από 43 δασκάλους. Οι 34 από αυτούς εργάζονται ως δάσκαλοι πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης με παιδιά από 6 έως 12 ετών και οι υπόλοιποι είναι δάσκαλοι για μαθητές από το νηπιαγωγείο.
- Tοι στόχοι του σχολείου μας είναι:
- Να προωθήσει τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και την κλιματική αλλαγή καθώς και να συνδυάσει το STEM.
- Να ορίσουμε και να ιεραρχήσουμε τους στόχους που σχετίζονται με τη βελτίωση της ευαισθητοποίησης των μαθητών μας για τις κλιματικές αλλαγές
- Προώθηση της συνεργασίας και της κοινής εργασίας του διδακτικού προσωπικού.
- Να προσφέρει στους μαθητές την ευκαιρία να υιοθετήσουν συμπεριφορές και αξίες που τους επιτρέπουν να αισθάνονται ευρωπαίοι πολίτες.
- Να αναπτύξουν τις προσωπικές ικανότητες και δεξιότητες των μαθητών.
- Να συνεργάζεται με τοπικούς συλλόγους, συλλόγους γονέων, πολιτιστικούς συλλόγους, τοπικά τμήματα Εθελοντικών Οργανώσεων, τοπική αρχή, επιστημονικά ιδρύματα και δημόσιες υπηρεσίες.
- Να ανοίξει το σχολείο στην τοπική κοινωνία, μέσω των παραπάνω συνεργασιών, αλλά και σε διεθνείς συνεργασίες σε ευρωπαϊκό επίπεδο

NEFINIA
Μια ολλανδική καινοτόμος εταιρεία συμβούλων, που ιδρύθηκε το 2007, προσφέροντας συνεχώς μια αυξανόμενη γκάμα προϊόντων προστιθέμενης αξίας, υπηρεσιών, λύσεων, βέλτιστων πρακτικών, εμπορικές επιχειρηματικές εξελίξεις, προώθηση της επιχειρηματικότητας για όλους. Η NEFINIA στοχεύει να χρησιμεύσει ως το καλύτερο παράδειγμα της προσπάθειας θεσμικής οικοδόμησης από κάτω προς τα πάνω για την ένταξη στην ΕΕ και την περιφερειακή ανταγωνιστικότητα, διαδραματίζοντας βασικό ρόλο, συμβάλλοντας στην εφαρμογή των κανονισμών και των οδηγιών της ΕΕ μέσω της συμμετοχής της σε δίκτυα και έργα χρηματοδοτούμενα από την ΕΕ, σε διαπεριφερειακό επίπεδο .

Eurasia Innovative Society Association
είναι μια μη κυβερνητική οργάνωση που βρίσκεται στο Eskişehir της Τουρκίας. Μέσα από την πρακτική της διεπιστημονική έρευνα στους τομείς της εκπαίδευσης των νέων, της κοινωνικής ένταξης, της βιώσιμης ανάπτυξης και πολλών άλλων.
Η έρευνα και η ανάλυση, οι αξιολογήσεις, η δημοσίευση και η υπεράσπιση είναι μεταξύ των προσπαθειών της Ευρασίας, όπως και η σύγκληση και η διευκόλυνση της ανταλλαγής ιδεών και των ανοιχτών συζητήσεων που προωθούν τη νέα σκέψη για τις σύγχρονες προκλήσεις στην Ευρώπη διατηρώντας παράλληλα μια παγκόσμια προοπτική.
Η Eurasia διοργανώνει συνέδρια, εργαστήρια, εκπαιδεύσεις και άλλες δραστηριότητες που προάγουν την κοινωνική ανάπτυξη, την αλλαγή συμπεριφοράς και την ένταξη των νέων και των περιθωριοποιημένων ομάδων.

Hlíðaskóli
(Hlidaskoli) ιδρύθηκε το 1955. Το Hlíðaskóli είναι ένα ολοκληρωμένο δημοτικό σχολείο με 470 μαθητές ηλικίας 6-16 ετών και με περίπου 100 άτομα προσωπικό. Το Hlíðaskóli λειτουργεί σύμφωνα με τον νόμο περί υποχρεωτικών σχολείων, τον Οδηγό Εθνικού Προγράμματος Σπουδών για τα δημοτικά σχολεία και την εκπαιδευτική πολιτική της πόλης του Ρέικιαβικ.
Οι δημοκρατικές μέθοδοι εργασίας, η δημιουργικότητα και η ελεύθερη έκφραση ενσωματώνονται σε όλες τις σχολικές εργασίες και δίνεται μεγάλη έμφαση στη διδασκαλία των τεχνών και της χειροτεχνίας. Το σχολείο διαθέτει τμήμα νοηματικής γλώσσας και όλοι οι μαθητές λαμβάνουν κάποια εκπαίδευση στην ισλανδική νοηματική γλώσσα. Στο Hlíðaskóli, δίνεται μεγάλη έμφαση στην καλή σχολική ατμόσφαιρα και στη φιλική κοινότητα. Το σύνθημα του σχολείου είναι υπευθυνότητα, σεβασμός και ευγένεια. Αποτελούν καθοδηγητικό φως σε όλο το έργο του Hlíðaskóli. Ποιες είναι οι δραστηριότητες και η εμπειρία του οργανισμού στους τομείς που σχετίζονται με αυτό το έργο; Ποιες είναι οι δεξιότητες και/ή η τεχνογνωσία των βασικών προσώπων που εμπλέκονται σε αυτό το έργο; Η Hlíðaskóli συμμετείχε σε ένα έργο Comenius τα έτη 2004 – 2008, με τίτλο Discover Europe by Art. Επικεφαλής του έργου ήταν ένα ιταλικό σχολείο.
Άλλα κράτη που συμμετείχαν ήταν η Τσεχική Δημοκρατία, η Γαλλία, η Γερμανία, η Σλοβακία και η Ισπανία. Συνεργαστήκαμε με έναν εθνικά γνωστό καλλιτέχνη, λαϊκούς χορούς, εθνικά φεστιβάλ και αρχιτεκτονική. Το έργο επικεντρώθηκε σε μαθητές 1ης – 7ης τάξης. Συμμετείχαν κυρίως δάσκαλοι τεχνών και χειροτεχνίας αλλά και δάσκαλοι τάξεων Α’ – Ζ’ τάξης. Η κοινοπραξία αποφάσισε να υποβάλει αίτηση για συνέχιση της χρηματοδότησης, καθώς ήμασταν πολύ ευχαριστημένοι με το έργο Discover Europe by STEM και την κλιματική αλλαγή και όχι λιγότερο από τη συνεργασία. Υποβλήθηκε και εγκρίθηκε αίτηση για διετή συνέχιση της συνεργασίας μεταξύ αυτών των εθνών με το όνομα Επιστήμη και ανακαλύψεις στην Ευρώπη. Σε αυτό το έργο, δουλέψαμε με νερό, γη, φωτιά και αέρα.
Οι μαθητές απολάμβαναν τις διαδικτυακές διασκέψεις και βλέποντας τι έκαναν οι μαθητές σε άλλες χώρες. Το Hlíðaskóli ήταν το μεγαλύτερο σχολείο και με τη μεγαλύτερη ηλικία από τα σχολεία που συμμετείχαν. Οι δάσκαλοι στο Hlíðaskóli έμαθαν για το έργο των δασκάλων από τα άλλα σχολεία που συμμετείχαν, τι κοινό είχαμε και τι ήταν διαφορετικό. Το έργο Βιολογίας της 10ης τάξης που ονομάζεται «The Beatles-Loving Hens» είναι ένα παράδειγμα της καινοτόμου προσέγγισης στην εκπαίδευση των Φυσικών Επιστημών στο σχολείο που έλαβε εθνική προσοχή. Το αντικείμενο του έργου ήταν μια εργασία επιστημονικής μεθόδου στην οποία οι μαθητές έπρεπε να πραγματοποιήσουν ένα πείραμα με παραλλαγές, να φτιάξουν ένα βίντεο και να υποβάλουν μια λεπτομερή επιστημονική έκθεση. Δύο κορίτσια στη 10η τάξη εξέτασαν αν η μουσική επηρέαζε τη συχνότητα με την οποία οι κότες γεννούσαν αυγά. Τα κορίτσια προσπάθησαν να παίξουν Μότσαρτ και The Beatles για τις κότες και κατέγραψαν τις διαφορές. Οι παραγωγοί μιας τηλεοπτικής εκπομπής (Landinn) επικοινώνησαν με το σχολείο και τα κορίτσια θα εμφανιστούν σε ένα τμήμα αυτής της εκπομπής.

Kekava County
Η τοπική αυτοδιοίκηση της κομητείας Kekava είναι ένας τοπικός δημόσιος οργανισμός που εργάζεται για την ευημερία των κατοίκων και για την ποικιλόμορφη ανάπτυξη της χώρας. Η κομητεία Κεκάβα, που βρίσκεται κοντά στην πρωτεύουσα της Λετονίας, αποτελεί σημαντικό τμήμα της μητροπολιτικής περιοχής της Ρίγας με πληθυσμό περίπου 25.000 κατοίκους. Συνολική έκταση της Κεκάβα: 275,16 km2 από τα οποία το 56% είναι δάση.
Η κομητεία Ķekava διασχίζεται από δύο σημαντικούς αρτηριακούς δρόμους του Διευρωπαϊκού Δικτύου Μεταφορών (TEN-T) που διευκολύνει την επιτυχή ανάπτυξη εταιρειών παραγωγής και logistics, πωλήσεων και διαφορετικών παρόχων υπηρεσιών. Ο δήμος Kekava έχει εμπειρία σε διεθνές έργο ως εταίρος και επίσης ως συντονιστής σε προγράμματα όπως Interreg, Urbact, Europe for Civil, Erasmus+, Nordic-Baltic mobility project, για παράδειγμα, στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+ KA2, ο δήμος συντόνιζε το έργο “Quality School”. (Nr.2016-1-LV01-KA201-022657) με στόχο την ανάπτυξη συστήματος διαχείρισης ποιότητας της εκπαίδευσης, καθώς και στο πλαίσιο του προγράμματος EUKI, ο δήμος συντονίζει το έργο «Δημιουργία ικανοτήτων διασυνοριακής συνεργασίας στην ενεργειακή απόδοση».
Καθώς σχεδόν το 25% του συνολικού αριθμού των κατοίκων του δήμου μας είναι ηλικίας κάτω των 17 ετών και μετά παιδιά και νέοι, και η εκπαίδευση είναι μια από τις βασικές προτεραιότητες του δήμου μας, δίνουμε μεγάλη έμφαση στην ανάπτυξη ενός υγιεινού τρόπου ζωής, σύγχρονης εκπαίδευσης και εκπαίδευσης διαθέσιμο για όλους. Δημιουργώντας κίνητρα για παιδιά και νέους με στόχο την ενημέρωση για θέματα κλιματικής αλλαγής, οικολογίας και ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, τα ζητήματα της κλιματικής αλλαγής μπορούν να επιλυθούν με βιώσιμο τρόπο.

FTHIA IN ACTION
Η FTHIA IN ACTION δημιουργήθηκε το 2018, ως ΟΜΑΔΑ ΝΕΩΝ με σκοπό να εμπλακεί ενεργά σε έργα Εθελοντισμού και Youth in Action. Μετά τον αυξανόμενο αριθμό ενεργών μελών (περισσότερα από 130 αυτή τη στιγμή), η επιτυχία των οργανωμένων δραστηριοτήτων και ο αριθμός των έργων Erasmus μέσα σε 2 χρόνια, οδήγησαν στη μετατροπή σε ΣΥΛΛΟΓΟ ΕΘΕΛΟΝΤΩΝ. Δραστηριοποιείται στη Λαμία, περιοχή της κεντρικής Ελλάδας.
Κύριος στόχος του συλλόγου είναι η συμμετοχή σε περιβαλλοντικές δραστηριότητες και συζητήσεις που σχετίζονται με σημαντικά θέματα όπως η τεχνολογία, το περιβάλλον, η εκπαίδευση, οι ευκαιρίες εργασίας, η ανεργία, η οικονομία, η πολιτιστική ευαισθητοποίηση και ο εθελοντισμός.
Η FTHIA είναι η μόνη ένωση στην περιοχή της Φθιώτιδας που ασχολείται με την εκπαίδευση, την κατάρτιση και την ανάπτυξη μέσω προγραμμάτων της Ε.Ε.
Τα μέλη της FTHIA IN ACTION, μέσα από διάφορες δραστηριότητες, επιθυμούν να ενισχύσουν την ευαισθητοποίηση για την ενεργό ευρωπαϊκή ιθαγένεια, την αλληλεγγύη, την ανεκτικότητα και την κοινωνική ένταξη. Σύμφωνα με αυτές τις αρχές, συνδεόμαστε με άλλους νέους, ενήλικους, πολιτιστικούς, αθλητικούς και προπονητικούς συλλόγους και έχουμε δημιουργήσει ισχυρές σχέσεις με το ΔΗΜΟ Λαμίας και την περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, υποστηρίζοντας την ανάπτυξη νέων επαφών με την κοινωνία των πολιτών.
Η FTHIA εστιάζει στην αύξηση του διαπολιτισμικού διαλόγου και της συνεργασίας μεταξύ ευρωπαϊκών ενώσεων, οργανώνοντας και στέλνοντας συμμετέχοντες σε έργα Erasmus και κινηματογραφώντας ένα δίκτυο ενεργών Ευρωπαίων ανθρώπων. Αποτελεί μέρος ενός μεγάλου δικτύου και διοργανώνει εκπαίδευση, συναντήσεις, εργαστήρια, πρακτική άσκηση για φοιτητές/ενήλικες σε διαφορετικούς επαγγελματικούς τομείς, συμπεριλαμβανομένων των παραδοσιακών αξιών και της πολιτιστικής κληρονομιάς.
